första rid dagen :)

Alltså, dagen i dag har varit toppen den med :D började med träff på stallet, sen en liten genomgång om de som skulle hända under dagen. sen gick vi och tog in alla hästar vi skulle rid och dom fick lite mat.. sen gick vi och åt vi med, matlådor utlevererat till lervik fick vi :) gott..
sen blev de dags för ridning, jag fick en häst som heta dino och tro de eller ej, de var en tjej, trodde hela tiden att de var en kille när jag hörde namnet men de var de inte,.,. :P första gruppen gjorde iordning sina hästar och gick till ridhuset :) 4 grupper var vi. sen gick vi andra och gjorde iordning :) sen blev de ridning även för oss :D trevligt :D
Dino var jätte mysig och säkert jätte duktig med känndes de som men man han inte känna efter så mkt för de blev bara 30 min, dom villa i princip bara se oss rida lite gran för att se vilken grupp dom skulle sätta oss i :) så jag skulle gärna ta  Dino igen nästa gång, men får se vad som händer :D efter alla åkt hem i klassen stanna jag kvar ett tag med bella :) trevlig kompis de du :)  vi klippte manen på kurre och oj så gullig han blev ;) sen mat och sen titta jag på när hon red TH och kurre på lektion :) sen blev de skynda till bussen för mig, skulle ta 18.03 men jag kom dit 18.05 så de var bara och hoppas på att den inte gått för bi, men sån tur man kan ha, de hade den inte, så jag kom hem tillslut, var lite tvek sam på var jag skulle plinga men de funka de oxå så i dag blev de alltså min första buss tur själv i stora gävle :P Haha,
när jag kom hem blev de middag, lite senare än vanligt men de gick.... duschning blev de och du sitter jag här. inte fått tv sladdn tillbax heller så utan tv blev jag i kväll oxå.. jävla gubbe :(      HATAR................
men nu snart blir de nog sängen, är trött men kommer inte kunna sova ändå så sitter väl här ett tag till :P

hejsvejs puss så länge <3

Kommentarer
Postat av: Alex

Hej!

Söt blogg, synd med den där gubben!

2008-08-28 @ 16:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0