HELVETE :(

ÅH, NEJ!
de här blev nått man aldrig hade väntat sig..
en gubbe på 60 + som hyr ett rum brevid mig :O de kan inte bli värre, inget spring och liv så man väcker han heller ingen musik som stör eller sena kvällar.. han försvarade sig med att han hade bott här längre tid, men som tur är de bara ett år för sen går han i pansion. JIPPI :D längtar redan :) hade hört att de var nån som skulle bo där men inte 60+ :( han var dessutom högskolelärare... de kan inte bli värre. så från tisdag till torsdag morgon gäller de att vara tyst...  hoppsan.. ingen tv har jag nu heller :/ för den sladden har han tagit :( åh vad jag hatar de här nu.. :( :(
men vill oxå förvarna alla som vill komma och hälsa på att inte göra de på tisdagar och onsdagar för då ska de helst va tyst som i graven som han sa :(
men nog om detta..
dagen har varit bra :D hittat några nya vänner nu :) och min grupp som vi vi har, vi har 6 olika "bas grupper" är helt klart bäst :D  haha. xD
på lunch rasten gick vi till bibblan för att fixa lånekort :P
 
men mobilen är på så de är bara att höra av sig och prata en sväng, för nu är jag depp efter den här gubben :(
I morgon är det äntligen dags, första ridpasset, läskigt oxå..
Nu är de oxå klart med min APU plats, de blir hos sigrid ändå :D och årskort är fixat med :D
RING lr SMA, jag har tråkigt :P
ha så roligt, hejdå<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0