hem ljuva hem :)

Bara en kort uppdatering innan jag sticker till Gävle igen :)
Anna och Agnes kom ju till mig i torsdag och handlade lite sen sov dom kvar tills på Fredag då vi åkte hem med 4 tåget.
Fredag kväll var bara slapp, sen på Lördag åkte jag iväg och red och de var efterlängtat :D det var även då dags att mjuka upp säkerhetsvästen som legat på en hylla ett bra tag nu, gud va stel man känner sig :O HATAR. men det är ett måste nu när jag rider i Gävle oxå :/ men man blir väl van snart hoppas jag.
Lördag kväll innan ridningen blev de käk hos annika och pär, Görans systers familj alltså :P gott gott.. sen blev de ridning.. glömde ordningen där. Söndag (idag) väckte mamma mig runt 9 och frågade m jag skulle med ut i skogen och plocka blåbå och lingon och först när hon fråga höll jag på att dö av trött het men jag klev upp ändå och hängde med ut i skogen, härligt att bara vara ett tag :) men inget djur såg vi :/ lite tråkigt faktiskt.
Sen när vi kom hem och hade rensat klart kom mormor och morfar en sväng, så länge sen de var jag såg dom att dom till och med hade hunnit bytt bil :) de blev fika och en sväng till grusgropen...
Sen blev de äntligen ridning igen, sista gången på en vecka jg får rida millan :/ usch va hemskt de känns.
Vi tog en sväng vill vändplanen och jobba lite där, roligt roligt, fick Millan tilll och med och svänga en tvär sväng i galopp. :D sen åkte vi hem och jag packa klart för att åka till pappa och vidare till Gävle i morgon med 7 tåget, det är nästan för tidigt för att vara sant men bättre de än 6 tåget :P
så nu sitter jag bara här och skrive lite..

Hejsvejs <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0