Stadstjej är jag iaf nu :)

lite kort uppdaterande bara..
Nu har jag alltså varit Gävle bo i 2 dagar och än har jag inte tröttnat, visst kan de bli lite tråkigt på kvällarna när man inte har så mkt att göra men de är bara att dra ut på tiden så mkt de går och göra allt segt och noga xD
Dagnes har iaf varit lika bra som gårdagen om inte bättre, har hittat nån kompis och så här nu oxå, men alla verkar trevliga och glada :)
Dagen bestod först av att vi kom till den så kallade city skolan och där gjorde vi lite "lära känna varandra" övningar. efter de var de lunch och sen blev det bussen ut till Lervik för att titta på stallet,ridhuset,alla hästar och allt som fanns att kolla på, så de ska bli kul att komma dit ut och rida, första ridningen är på Onsdag :) efter visningen ute på Lervik blev de bussen in till stan igen för att vandra hemmåt. inte så långt måste jag erkänna, de tar typ 7 min att gå, lite ovant för mig som jämt åkte buss och haft långt till skolan. Men nu kan man ju gå upp en timme före bara de blir nästan som en sovmorgon :)
I morgon får jag iaf lite besök. Anna och Agnes kommer och dom ska handla på förmiddagen sen blir de väl tåget hem¨på fredag kväll :)
I morgon ska vi även på "stadsvandring" vilket kanske är bra för mig xD På fredag åker hela klassen ut till travet för att se hoppning, 1,40 - 1,50 m hoppning, de är grejer de ;D
det här var allt för den här gången men jag lovar att de blir mer :)

 Hon jag saknar väldigt mkt :)

Pussssshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0