Ännu en dag i Gävle :)

Här är jag nu igen, ni slipper mig aldrig nu när jag har flyttat och har så tråkigt på kvällarna men de får ni stå ut med :)
min dag har faktisk varit bra :) klev upp runt halv 6 hemma i min egen säng i tallåsen :D härligare finns inte. pappa skjutsa ner mig till tåget som gick klockan 7, väl nere på stationen hör jag peter bakom mig, de visade sig att han började i bollnäs i dag så då fick jag lite tågsällskap till bollnäs med han, maja s och felix :D de är vänner som aldrig försviner.. vintergatan tiden är saknad nu ska ni veta. Där man kunde gå hur man ville och se ut hur man ville men nu i stor staden och vår så kallade "city skola" är det inte något mys klädsel inte... :/ men men då lär jag mig förhoppningsvis att kliva upp på morgonen och göra mig riktigt klar ist för att luffa runt i mjukis kläder även fast de är riktigt skönt ;D
väl i Gävle gick jag bara över vägen och till skolan med all min packning. usch för att släpa..
skol dagen var okej :) vi påbörja vår PBL uppgift i dag :) fråga mig inte vad det är för de är komplisert ;)
 tog nån promenad med på rasterna i dag med bella och petra :)
sen kl 3 gick jag hemmåt med all min packning, tungt men de är ju inte så långt, efter jag lämnat alt i rummet gick jag för att handla lite mat,, sen blev de tv,dator,käk och dusch så nu sitter jag här igen :P men i morgon tror jag att jag ska ta och hälsa på mammas moster så jag har nått att göra :) får se hur de blir, just nu har jag iaf tråkigt och de lär inte dröja förens de blir sängen ;)
inte så mkt skrivet i dag men de kanske är bra för er som läser om det nu är nån som orkar läsa allt jag bara kastar ur mig. som jag säkert tidigare sagt så är de skönt och bara skriva av sig utan att de ska bli bedömt :)
Nu ska jag återgå till datorn igen, ha de så kul alla ni som läst :D

hej då så länge :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0