hejsvejs ;D

Tjohoo.
Torsdags kvällen var super :D började med att jag åkte ner till mathilda runt 5, vi skulle åka med hennes syster, hennes kompis och Frida till Gävle och lyssna på hoffmaestro, dom var grym =)
var där den kvällen och hade otroligt kul faktiskt, åkte karusell och käka karamell gjorde vi oxå, och jag kan lova er att den karusell vi åkte var OTROLIGT LÄSKIG.... åker aldrig mer den och inte nog med de så la mathilda handen i spya när hon skulle dra ner stålpinnen så man sitter kvar och den var behövlig..... USCH....

Kom väl hem runt halv 3  :)

Sen bestämde Mathilda och jag oss för att åka ner även på Lördag för då skulle Nordman spela :) men kollade inte så mkt på dom, as mkt folk och vi kom sent för vi kom med tåget 8, gick och käkade i stället på donken.

den kvällen var väl oxå kul fast inte lika kul som torsdagen :D
träffade även på hans och knapp nere i gävle och de kanske var tur så vi fick någonstans att sova för vi hade ju varit så smart att vi kom en timme försent till reseshopen där vi skulle beställa natt tågsbiljetterna hem, men vi åkte till Gävle ändå utan att vara helt säkra på att vi kom hem eller fick nån att sova hos :O
Men Hans var snäll så där fick vi en sovplats, på söndagen åkte vi 12 tåget hem, hans stanna kvar i gävle men knapp hängde med mathilda och mig hem till kära Ljusdal.. haha.
nu sitter jag bara här och väntar på att anna ska bli klar med maten nån gång så vi kan äta innan vi sticker på nya äventyr med häst upp till Sandvik, där jag endast har varit 2 gånger xD
Snart börjar skolan oxå, de här sommar lovet har verkligen gått fort. :/

Skriver mer när jag kommer hem från äventyret. :D
Puss å hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0