Fredag,Lördag och Söndag :)

Fredag i stockholm var super :D ++++ på det. kom hem till gävle runt 8 och sen gick mitt tåg hem 9 så de blev en timmes väntan där sen till ljusdal klockan 11, lagomt trött var man då efter typ hela eftermiddagen på buss och sen tåg.

Lördag.
varit hemma största delen utav dagen. åkte ner till sjöbo till klockan 8, stalljour blev de då, gick väldigt fort så jag han hem i mellan innan man ska dit till insläppet och fodringen.
har börjat packa lite i dag de jag ska ha med mig i morgon också. flytt för hela slanten blir de då :D
i kväll ska jag bara vara hemma och vila, tidiga mornar blir det i helgen. men sånt är livet.
mormor kommer väl ev hit i kväll och ska passa affe plutten.

Söndag.
FLYTT :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0