Gott nytt år :)

Mitt lov har varit helt super änså länge och bättre ska de bli :)
I fredags åkte Anna och Jag upp till Kurrbo för att bo där några dagar :) helt toppen har vi haft mysiga skogsturer,barnvakt,bakning,hoppning och mycket mycket mer :D

I dag har jag bara varit hemma, har inte orkat gjort något alls inte ens hänga med upp till stallet och i dag som alla hästarna fyller år, men anna åkte upp och hade med sig massa mrötter och hårdbröd så grattis på dom :)
Nytt år är de snart med, tycker inte alls de var länge sen sedan sist. blir hemma med familjen, Anna Jörgen och Jannike. sen åker nog jag ner på Ljusdal till dom bästa som de var otroligt länge sen jag träffa :) :/


GOTT NYTT ÅR :D  <3<3  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0