Måndag :)

Åkte till Gävle i morse, och tro det eller ej, jag försov mig :/  vakna utav att affa ropa - Maja du ska till gävle i dag, är du vaken. snacka om gulligt. hon är för söt bror min.
har jobbat med engelska landet och demokrati projektet hela dagen :)  jag gick ju även till MIN lägenhet i dag :D plugg plugg blev de när jag kom hem så nu kan jag inte ha så mycket kvar på engelskan, hoppas. jag ska bli klar i morgon. bara att det nästan inte finns nå fakta om Kalifornien.
Jag hade även tvätt tid i dag, de gick väl bra förutom att jag höll på att låsa in mig själv i tvättstugan :o gick inte att öppna, jag kunnde snurra hur många varv som helst på låste de tog likssom aldrig stopp. men tillslut gick de men gud va rädd jag blev. 
Sen blev de ytligare lite plugg om demokrati brevet. Men nu kommer de bara bli tv hela kvällen, funderar på att baka nått.? :) 
Tidigt i säng blir de i kväll iaf och i morgon ska jag cykla till skolan (: Inte finns de nästan nå snö kvar heller, bara massa slaska och blött.

Hejsvejs <3   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0