Onsdag :)

Tjohej :)

Nu ska jag sammanfatta dagen kort, 1 krasch blev de. Hade hoppning i dag på ridskolan, vilket inte blev så bra som jag hoppats, banan var lätt så den glömde jag inte, men jag var nog så gott som i min egen värld hela lektionen, jag missa flera gånger när dom byttevarv när dom börjada trava osv. ;) men hoppningen blev inte så bra från min sida, vi hoppa bana. första varvet hoppa jag lite före hästen och + att jag inte kolla åt vilket håll jag skulle kolla ner i hästen hela tiden :/ vilket jag vet att det blir väldigt fel då.  andra varvet blev en krasch in i hindret, en liten rivning och jag kolla för mycket neråt. fick hoppa om de hindret vilket gick mycket bättre då :) hoppning är kul men jag är inte bra på det ;P och om hälarna är "säkerhetsbältet" i hoppning, får jag problem, ska nog ta bort mina hälar ser om de blir något bättre ;)
När jag kom hem la jag mig och halv sov en sväng och titta på tv, riktigt skönt efter en dag som denna. senare får de nog bli lite plugg och tv :) bonde söker fru i dag ju :D  onsdagar är de helt klart bästa dagen att titta på tv, mycket bra :) 

I morgon hoppas jag på hudik och hämta en hingst med min praktikvärld :) men får ju inte tag på henne :/ får testa ringa henne snart igen (= 
Fredag är jag ledig så då blir de att jag åker upp och rider millan och fixar lite :) får se om jag tar mig ner till Ljusdal och hälsar på min gammla skola, vill du kanske följa med Mathilda? :) 
Nästa söndag kommer ju Anna och Agnes hit till Gävle med, vi ska handla lite julklappar, kommer bli så skoj ;D och nu är det bara 8 dagar kvar tills vi får jullov :D :D :D Skönt att vara hemma 3 veckor utan att behöva tänka att man ska tillbaka till Gävle på Måndag morgon :)
Hejsvejs <3  



Kommentarer
Postat av: stina

vintergatan har turnering på tennishallen på fredag :p

2008-12-10 @ 19:30:40
URL: http://stiinos.blogg.se/
Postat av: mathilda.

sv; men du vet ju vad jag tycker om ridning redan, så det blir nog aldrig av där ;) är du hemma i helgen? :)

2008-12-11 @ 23:01:09
URL: http://jaghetermathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0