Tisdag.

Va fort tiden går. Haft projekt hela dagen i dag så snart klar med manuset :P
fan att jag hittade de där, de skulle jag inte ha gjort, de är först nu som jag inser vad som kunde ha hänt, vad var de som gick fel egentligen? men hör inte du av dig så varför ska jag då göra de? orkar inte mer. eller är de så ni killar är? orkar inte tänka mer nu. låt tiden gå förbi och att mina tankar på nu försviner eller att de blir till något bra. 

i kväll har de bara blivit bak och tv och nu blir de sängen.  Riktigt nervös inför i morgon, tror ni jag kan hålla reda på en bana jag ska hoppa? de har hänt en gång att jag faktiskt har de och då vann jag ju med :) får se hur de går, hoppas att jag får pescadito iaf och inte hilma som jag fick förra gången, seg som en, ja jag vet inte vad :p 

Låt det komma, låt det ske, låt det gå  <3

 http://www.youtube.com/watch?v=vrYOQ52U3LQ  <-- riktigt bra film :)
Hejsvejs <3
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0