Torsdag.

LOOOOOOV :D :D

ja så har jag oxå haft magsjuka, verkligen de bästa som finns. INTE :( men nu är jag frisk iaf..
var ner till ljusdal en sväng idag. till sjukhuset och kolla knät, så nu blir de operation i feb :) riktigt skönt med tanke på att jag inte kan vara med på allt i skolan. så nu är de bara att börja oroa sig igen som jag gjorde sist. mamma sa att jag hade skakat som ett asplöv när jag låg där och skulle sövas. :/  hemska tanke. 
sen var jag iväg och köpte lite julklappar  :) nästan klar, sen så ska ju jag, Agnes och Anna till Gävle på Söndag till Måndag då blir de HANDLA mer där :D roligt roligt.
Åkte upp till farfar och farmor i kväll och bli att jag ligger kvar där, var ju ett bra tag sen sist, sen i morgon åker jag med 8 bussen hem och gör mig klar för ridning, åker spark till tallåsen runt 9 och hämtar upp anna sen bär de av mot kurrbo :D hoppas på bra sparkföre. och all snö har ju smält bort också. jäkla skit, aldrig ska man få ha en vit jul.. :/
På jul ska jag bara vara hemma, hela släkten kommer till oss i år igen, sköt att vara hemma. vakna och springa ner till granen som man gjorde när man var mindre fast fick bara öppna ett paket då. härliga tider. men nu är alla lampor släckta här så jag får ta och släcka och gå och lägga mig jag med. sov så gott ;)

hejsvejs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0