Tisdag.

vilket skit väder det har varit hela dagen :( Nu får de vara slut på det här, antingen kommer det snö eller så kommer de sommar :) de sista alternativet lät bättre. 
Sov första natten i nya lägenheten i natt vilket gick bra, känns lite konstigt att jämt vara själv. cykla till skolan i dag med.
har jobbat med demokrati projektet och engelska landet hela dagen, så nu är jag äntligen klar, ska bara läsa igenom och så. ÄNTLIGEN :D
Efter skolan gick jag med Emma på stan en sväng, jag skulle handla julklappar till syster och bror min, så nu är det klart  :) jag är för engångs skull ute i tid. bara 22 dagar kvar till jul afton är det med, gud va fort tiden går.
i kväll blir det bara plugg och tv. i morgon är det ridskole dag och jag är inte taggad till de har så fruktansvärt ont i knät  fattar inte varför det har kommit så plötsligt för några veckor sen, har ju inte haft ont före det. knepigt.
Men blir nog iaf inte att jag åker hem i morgon som jag har gjort någon onsdag nu, hinner bara hem och sova och sen åka igen. jag har funderat på varför jag egentligen flyttade hit till Gävle, när vi prata i 9:an om vem som skulle flytta var nog jag den som man trodde skulle bli kvar hemma. men så blev inte fallet och nu sitter jag här i gävle med en super klass och en lägenhet  :) jag ångrar mig inte ett dugg, även om de kan bli lite tråkigt ibland och att man saknar kompisarna och familjen och hästarna sjukt mycket. 

Så kom änglar! Kom älvor!
Det börjar bli kallt.
Graderna sjunker så fort överrallt,
och det hjärta, som skulle bli ditt på nåt vis,
fryser nu sakta till is.

Den jävligaste stunden i livet var den när du gick
och allt var förlorat.
Där satt jag med mina grönbruna ögon och såg med blåögd blick
allt jag hade förstorat

Så kom änglar och ta mig till honom
och ge mig en chans
för jag tror att snart brinner ett hjärta för honom
nån annanstans.


Hejsvejs <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0