Glad midsommar :)

hejsan hejsan :)
 var ett tag sen jag skrev nu och jag är suuur..  nu får fan solen ta och komma fram och göra mig lite glad :)
dagarna är bara depp. SOOOOL vill vi ha :D
I dag gick jag först upp runt 8 för att åka ner till elin och släppa ut hennes hästar som jag lovat att jag skulle göra när dom var bort, gick bra men trött som attan var jag. senare körde mamma upp mig och affe till hedsta, skulle åka traktor med affe men han tyckte de inte var så värst roligt.. men kul hade jag xD HAHA.
men kvällen ska iaf spenderas med min underbara mathilda, hur längesen var det inte vi träffas då? :( för länge känns det som iaf :/ Men i kväll blir de skoj :D ska till Hudik med hon och var i nå hus som hennes mamma passar :) Hoppas det blir trevligt. :)
men i morgon ska iaf jag rida :) Smirre <3
Sen på Söndag fyller Alfred (lille bror) år så grattis på han :D<3
Och sen på måndag får vi äntligen rida i kuttre igen :D dom har haft vila på 3 veckor nu :( men nu drar de roliga igång igen :) sen vecka 31 är de läger för anna och mig som gäller vi ställer upp husvagnen på lindas gård och så är vi där en vecka :) KUL :D
men måste gör mig klar nu, ska vara hos Mathilda tre typ :)
 
Glad midsommar eller vad man säger :)
tjingeling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0