Grattis Affe :)

Midsommaren var väldans trevlig :D
Åkte hem från hudik vid typ 8 på Lördag kväll :) när jag kommit hem for jag direkt upp till Kuttre för att öva lite med Bonzai, han har faktiskt blivit riktigt duktig nu :)
Nu känner man att sommaren börjar komma, riktigt fint väder har det varit i dag med :)
Låt det förbli så..
I dag har jag varit hos mamma en snabbis för att gratta affe :) 3 år i dag :D GRATTIS :D
Åkte hem till pappa vid typ 12, stanna där och tvätta moppen och sånt innan jag åkte till Elin för att hjälpa henne med att ta ur allt ur smirres halm box, jobbigt var de :) vi räkna ut att det blev 40 skottkärror totalt och vi gick 4 km var bara mellan stallet och gödselstacken :) Bra jobbat Elin :)
sitter och tar de lungt nu bara väntar på att Anna ska ringa och säga att hon vill ha skjuts hem från heden.. Hoppas på Bonzai i kväll med :)
Men i morgon då kör vi igång med hård träning för Mac och Millan om dom ska orka vara med på lägret som anna fick för hon har hjälp Maria med allt nu..
Jag fattar inte vad som har tagit åt mig jag skriver ju typ ingenting längre :O tiden räcker inte till fast en man går upp kl 8..

Och jag har precis fattat hur mycket jag saknar mina katter :´(  mitt fel och jag kommer nog aldrig förlåta mig själv för det här. FaN.....


<3  <3  <3

Pussss hej :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0