helgen :)


Vi börjar med Fredagen :) den var helt okej, åkte och red på idrottsvalet sen på kvällen var jag bara hemma och tog de lungt :)
Lördag, var i vag och red på förmiddagen och hade trevligt med Anna. :9 så fruktansvärt varmt bara men det var härligt :D SOMMAR :D
På kvällen bar de av mot hennan till Jenna :) vi skulle ha trevligt i hennes farmor och farfars stuga och super trevligt blev det oxå :D vi var väl typ 17 pers :D JAG VILL HA DERAS STUGA :D skoj skoj, grillning blev det först sen blev det en hel del fotboll och lite båtåkning när bollen hamna i vattnet för alla gånger villa inte mathiilda och gurris bada  xD första doppet i år för min del blev det med :D  var faktiskt inte så kallt som jag trodde, typ 20 grader :) när klockan blev runt 2 somna sömntutan Stina :P men Mathilda och jag + massa andra var vaken :) då blev det mer fotboll och badning för en del, bastun stog väl på till ungefär 5 när dom sluta med badandet. men läggdags blev det inte förens kl 6 på morgonen :O massa folk sprang runt och var allmänt dryga och mosade banan i ansiktet på dom som sov och kleta kolasos i ansiktet med mera, massa tok var det iaf ;) men runt 6 blev det tyst och man kunnde somna ;)
sovmorgon blev det ju inte direkt vakna vid 10-11 :O då var man lagomt trött. käka frukost och packade ihop. Sen hämtade Mathildas pappa oss men det tog ett tag innan han hittade xD men hem kom vi.
Söndagen var bara slapp dag. små sov tills 3 då jag åkte till pappa en sväng, skruva lite moppen som gick skit efteråt. men nu ska pappa fixa till den i veckan hoppas den går bättre då ;D hack moppe jag har nu xD
men runt 6 åkte jag och Ella upp till kurrbo för att rida en sväng :D Millan och mac ni är bäst :)
men nu ska hästarna få vila 3 veckor typ :( men dom måste få lite dommar lov dom med ocm dom ska orka med oss hela sommaren :)
I dag var det oxå slapp dag. åkte till skolan sen drog jag,jenna, stina och anders iväg och handla inför i kväll :) vi ska till skyte med klassen, vi måste ju avsluta så som vi började 7:an :) kommer sakna denna klass otroligt mycket. <3 så mkt roligt vi varit med om. :D :D



image10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0