Jag vill ha sol.. :D

Hejsan Hejsan :)

Helgen har varit bra, kan inte säga att den var super för de har regnat typ hela tiden, sista dagen åskade de till och med och de var då inte lite... hatar åskan...
Menmen, gick dock inte så bra för tjejerna.. :/  men tittar man på förutsättningarna ett lag hade så kan man förstå varför de inte gick så bra för oss..
dom kom iaf på en 16 plats och jag nämner inte hur många lag det ar med xD

Kom hem i går kväll, slutkörd så de blev sängen på engång :)
I dag tänker jag åka ner till Smirre lite :) Elin är i stockholm så jag får klara mig själv, tror säkert att de går bra, hoppas vi :)
Hoppas få rida med Anna och Leigh så jag slipper rida själv.
Men kanske åker dit tidigare med, dom verkar vara seg så de tar ett tag för dom.. :/ ;)
Har inget annat planerat än att åka till Smirre i dag så frår se vad som händer :)

det är oxå en grej jag inte fattar, varför kan de inte bara få vara sol och varmt nu när de är sommar :D nej då ska de vara målningt och regningt. :( Hatar......

Men nu blir de inget mer skrivet för den här gången, hej svejs. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0