Ridläger dags för Millan och Anna :)

Dagen har varit helt okej på många vis, men ett litet minus på vädret på förmiddagen.
Pappa väckte mig runt halv 12 så min plan på att sova länge i dag blev perfekt och avslutad ;)
Hoppade upp och åt frukost på engång nästan, sen blev de bara datan till typ 2 :O alltså jag har inget liv. sen kl 2 blev de lite käk och sen kom anna ner en sväng, hon har haft fult upp i dag, packning och ännu mer packning. först ridläger kläderna och sen allt uppe hos Linda som skulle med :)
Hon ska ju på ridläger i veckan med Millan i huden :) undra hur de går? första passet i morgon och självklart ska jag dit :D efter jag vart hos linda åkte jag vidare till huden och Anna i bilen bakom med linda och hästen...
åkte till heden och packade ur allt och sen bar det i väg hemmåt igen.. maten stog redan framme så åt på direkten.
efter maten åkte jag upp till famor och farfar en sväng, var så länge sen jag träffa dom :/ efter ett tag kom även Mona och stig.. dom har ju husvagnen uppställd påå nore camping och nu har jag lovat att komma och hälsa på nån dag, får väl ta och göra de då, men på vilken tid då? :O jag har egentligen inte så mkt att göra men någonstans på vägen försviner tiden bara bort. 
efter besöket brumma jag vidare in i byn där familjen envall bor :) Margit besöket måste man oxå hinna med nån gång. så länge sen jag såg henne. vi kikade lite på kattungarna och gick en sväng med en hund som när som helst ska få valpar :D sen var klockan bara för mkt och fotbollen hade redan börjat så fick skynda mig hem och kolla på den. och som hoppats så vann spanien :D 
nu sitter jag bara här igen och har inget att göra men det börjar väl bli dags att sova med,, om jag ska orka upp i morgon till klockan 8  :/ men vad gör man inte för att få se lite ridning :)

Vi hörs en annan dag, känner att de  blir mer och mer utdraget mellan gångerna jag skriver efter som de är sommar :D
Bara solen kommer nu så blir de perfekt :D :D :D älskar sol....

Pussssshej
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0