Sista grejen med klassen :(

Ja så är det snart över det roliga.
I måndags åkte min klass upp till skytesvallen för att göra en sista "resa" med klassen :/ det känns förskräckligt att det snart är över, de känns inte som om man slutar i morgon utan att man ska typ börja 8:an eller något igen ;)
Skyte var helt klart okej :) jag,jenna, stina och Anders åkte och handla på måndag morgon och åkte efter de upp till skyte med maten. klockan 5 skulle klassen samlas och runt halv 7 började Mathilda,Stina och jag med maten :)
På kvällen var de bara umgås som gällde :) spelade lite kubb och hade trevligt.
Natten blev lång, kommer inte ihåg vilken tid vi somnade men sent blev det :)
vaknade runt 8 i morse för då var maggan redan pigg så vi gick och käka frukost och tog de lite lungt, vi försökte även få liv i mathilda och stina men de var svårt ;) runt 10 kom han som skulle ha paint bollen :) gud va roligt det var :D sen blev det lunch och sedan hemfärd :) jag utklassa även vissa på kubb  :D jag är grym.
Kom hem och åkte vi väg vid 5 till stallet för att kolla på annas lektion men dom skulle rida ut så då kolla jag på jenna och henriett ist : )  
I moegon blir det till att spegla lärarna, känns inte så lockande om jag får säga det själv. :P men vi slutar till lunch så det är skönt :) klockan 5 blir det middag med klassen och lärarna på hembygdsgården och klockan 7 är det examen i parken :D äntligen lov :D
Sen är det bara SOMMAR LOV som väntar :D :D

hejsvejs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0