Tjo hej ...

Tjo hej :)

I dag blir det kortfattat, i jämfört med igår.
vaknade först runt 9 och tänkte att jag skulle skjutsa Anna men då hade jag fått sms att jag inte behövde, skönt.. somna om och blev väkt igen av att Moa ringde vid 20 över 11 så de kanske var dags att kliva upp med,  och fråga om vi skulle ta ridningen på dagen ist för de var så fint väder :) solen sken och det var skönt väder förutom att de blåste jävligt mkt :/ men vi åkte upp till kurrbo vid ett och red iväg på en lång tur över skrottippen :)
Ingen orm vad vi kunde se i dag, Anna och Moa såg ju 3 st när dom red där. :/
Väl hemma i stallet igen gick vi och fika :) Moa hade tagit med sig bulle till oss två. :) Tog ner hästarna i hagen igen och sen brumma jag hem när Moas mamma hade kommit och skulle hämta hon. Kom hem och åt på engång, sen ringde Anna och hörde om jag villa hämta henne, då satt hon bakom en sten och viskade, för hon jobbar ju på ett ridläger och för dom ungarna får hon inte åka hem, hon får leka häst och allt möjligt innan hon äntligen får gå hem fråm sitt tunga arbeta ;D haha.
Efter allt tänkte Anna och jag åka och fiska men så mkt fiska blev det inte, åkte först till farmor och farfar och hämta mask och fika sen for vi i väg mot letsbo bryggorna :) men där blåste de för mycket så vi satt oss på bänken och fika ist  :) Gott.
sen åkte vi hemmåt :) men alla detaljer får ni inte veta ;)
Nu är jag äntligen hemma efter allt i dag.  Men i morgon bär det i väg på nya äventyr xD
Ska först till elin vid 9 och hjälpe henne att måla hus :) sen runt ett ska vi ut på en ridtur :) kommer hem, ska äta sen åker jag upp till Kuttre igen :)  Hästarna där är för jävla gullig :D
 


sov gott :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0