Jag vill ha sommar igen :)

Tjohej :)

Jävlar.... Nu som man trodde det skulle komma solsken och inte en massa regn :(  vädret gör mig deppig...
 Jag vill ha SOMMAR igen :D

Sov först till 12 ungefär, skönt att vila ut lite. la mig vid tv på direkten och bara lata mig men runt 2 bestämde jag mig för att ringa anna och höra om hon var på väg hem så vi skulle kunna åka upp till Linda och longerat Bonzai :) men hon var inte klar på länge så jag ringde till Ella ist och hon hängde gärna med upp. :)
Hämta henne runt halv 3 så åkte vi upp. Linda kom ut och hjälpte oss lite så nu vet man tills nästa gång men det läre inte bli förens till veckan :/  Åker till Gävle i morgon med Cissi och träffar min blivande rektor :) läskigt.
På fredag börjar camping livet, kring 11 åker vi från Ljusdal mot Karlstad :) Agnes lag spelar cup där i helgen.
pappa och jag tar med husvagnen och campar lite ^^,
Så så mycket skrivande här blir det inte på några dagar, skriver igen när jag kommer hem. Vi beräknas vara hemma på Måndag kväll ;)

   I blan känner jag bara för att vara lite på nytt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0