...... :)

Tur att de är sommar lov säger jag bara :D
ännu en sag har gått och den har väl varit helt okej, var först ner en sväng till Elin :D de spörregnade och åskade så medans vi väntade på att rida städade vi stallet :)de blev fint.
efter de bar det oväg ut i ett finare väder men inte helt bra som jag vill ha det med sol och värme :D
Efter turen till Elin bar det iväg upp till Linda för att lära Bonzai lite vett och etikett  ;) kag tänker inte säga hur de går eller några kommentarer. Vi har börjat longerat han nu och de kan jag säga att vi skulle börjat med för länge sen, men hans busigheter övergår väl säkert snart till kundskap :)
Kom hem och var med anna en sväng sen åkte vi ner till stallet för att anna skulle rida och jag skulle kolla, dom hoppade bana på typ 70 cm, kul att kolla på. :)
Åkte hem till anna dirket efter, :) hade tråkigt och bakade kladdkaka,, gotti gotti.

Även att jag är grymt less på min familj med, tur jag åker iväg med pappa över helgen och få lite omväxling av personer :D hoppas det blir lyckat.
Ljusdal vinner säkert oxå cupen i Karlstad. :D hoppas å lycka till.
I morgon var de tänkt att jag skulle till Hudik med agnes men så blev det inte så hoppas på sovmorgon :D har inte haft det än på lovet :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0