25 grader och SOMMAR :D

God dag :)

Vi börjar med 29/5, den var helt okej, :) först skolan sen ridning :) och det var bra jävla varm kan jag tala om. :D På kvällen hängde jag med Margit till tallåsen och kolla på fotboll när grabbarna spelade :) Gick inte så jätte bra för dom men dom kämpa väl. 

Går dagen var en lungn dag med, men de kändes faktiskt värdelöst att jag var på skolan i dag, hade inget och göra förutom att gå runt och kolla vad alla andra gjorde  :) (slapp dag alltså) xD slutade iaf till 2 och  vi fick våra skoltröjor i dag med:)  det känns verkligen att de är dom sista dagarns innan sommarlovet :D underbart :D
När jag kom hem åkte jag upp å red på en gång så jag fick de gjort. så varmt så man nästan inte vill ;D men de gick bra och de gick ju lättare oxå när lilla Troja var i hagen :) 
Åkte hem och hoppa in i duschen, moster,patrik,Tuva och Emma skulle nämligen komma och äta. Efter maten tänker jag dra ner till underbara Mathilda och färga hår :)vi ska bli blondare än vad vi redan är ;) Haha. 
Kom hem från Mathilda runt 1 jag är bäst på att passa tider xD

Dagen, har jag spenderats uppe hos hästarna :) kom hem runt halv 4. Då var de bara till att packa, ska upp till Jenna i kväll :D  Vi ska ha roligt :D  soligt och fint även i dag har det varit :) 
men i morgon blir det väl ännu varmare skulle bli typ 30 grader då :O :D 
ha de så skoj i kväll för det ska jag ha :D 

Hejsvejs för den här gången :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0