Morsdag + massa skoj :D

Jaaaa, SOMMAREN är snart här verkar de som :D Äntligen.
 
Gårdagen var iaf underbar  :D  har nästan nyss kommit från mormor och morfar, mamma hämta mig hos mathilda så åkte vi och fika hos dom :) jag hatar verkligen att bli väckt av mobilen. händer alltid när jag är hos Mathilda.  ;)
Grattis mor på morsdag :D

Nu är jag iaf hemma och har inget att göra.  
snart bär de av till farmor och farfar med pappa och ska äta där :)  Maten var god och efter de gick Agnes och jag ut en sväng ;) agnes var då oxå super man xD 

Efter de bär de självklart av till hästarna med Anna :) I dag lyckades jag ju till och med ramla av, eller ramla och ramla, snarare gled av ;) på grund ut av att jag satt lite knasigt :O haha. och mina ridbyxor gick sönder med :/ så nu ska jag bli bäbis och sy dit en sån där lapp med en häst på  xD

Och nu är det bara en riktig skol vecka kvar med :D så skönt, sen äre SOMMAR LOOOOOOOOV :D längtar, men jag längtar där i mot inte till att säga hej då till alla i klassen :/ bästaste bästaste klassen även fast många är väldigt knasig xD

I morgon äre väl inget specielt tror jag, mer än att jag ska göra klart så mkt som möjligt så jag har hela veckan på mig att rida :D Och i morgon åker Anna till Danmark med så de blir väl till att rida själv hela veckan :( men lika roligt ändå :)


Tjolaho, ännu ett inlägg fråm Maja. går ju riktigt bra de här du :D


image4image5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0