Soligt och ledig dag :)

Tjolaho :)
här är jag igen :) ojoj, går ju riktigt bra att skriva lite varje dag ;)

Vilken underbar dag det har varit :) först till skolan och fundera ut vad jag skulle göra, vi hade nämligen buffert i dag. :) men de visade sig att jag var klar med allt, betyder att jag är ledig i morgn med :)  så jävla skönt :D + att jag nu har fixat MVG i teknik till slutbetyg (troligen) :D 
Så jag åkte hem vid redan halv 12 bussen. Åkte då upp till min mors jobb ett tag och lekte med alla dagisbarnen, spalade lite spel bland annat :)
Åkte sedan hem vid ungefär halv 2. Och sitter nu bara här och latar mig :)  Blir nog ingen ridning i dag heller :/ dels för att Anna har åkt till Danmark och för att jag inte vill rida själv.

Nu märks det verkligen att sommaren har kommit med :) soligt och fint ute så jag borde nog masa mig ut och inte sitta här inne framför datorn.

Jaha, kvällen spenderades hos pappa en sväng :) och framför tvättmaskinen ;) rena kläder har jag nu iaf  xD
I morgon är man ledig åh :D härligt. har inte så många planer vad jag ska göra än men på eftermiddagen ska jag iaf åka till Elin och rida Smirre pojken :)
Får se om jag masar mig i väg och rider Millan med :) hade varit kanon :D

Men nu får de inte bli nå längre. Tjohej så länge :)
 

    image7  <---   HAHA. ;D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0