Sommar tider hej hej, sommar tider :D

Nu märks det att sommaren har kommit med stormsteg :D så härligt att vakna på morgonen av att de är sol ute :)

Går dagen var iaf toppen,  ledig hela dagen. :) sen vid 12 fick jag ett mms av Linda och då hade fölet äntligen kommit, troja ska hon heta och var ur gullig :D senare på kvällen var mamma och jag upp en sväng på moppen för att kolla in Troja lite och hon var helt klart godkännd :D ser precis ut som sin mamma :)

Denna dag var precis lika som alla andra Onsdagar förutom att vi hade idrott, vi skulle orientera i Måga :) kan inte påstå att de gick bra men jag kom runt iaf :)
Var tänkt att jag egentligen skulle åka upp till Linda nu före jag skulle till Elin vid 5 men de orkas inte med nu efter orienteringen med solsken :/  :) ska nu försöka ta mig dit i kväll när de är lite svalare och inte så mycket flugor, måste ju checka in förlet igen :)  och desutom är det ingen bra årstid nu för hästarna så de gör inget att de blir sent. :) Men bättre är det för oss :D :D  Blev ingen sväng upp till Linda i kväll :/ de får vänta tills i morgon då jag inte har nånting för mig :) Längtar var ett tag sen nu  :)  å lilla Troja så sööt hon är :) nu är de synd för Anna att hon inte är hemma och får se på lille bebis ;)

Har nyss kommit hem från Elin nu, lika kul varje gång :) i dag klättra vi lite och de märktes tydligt att dom tyckte de var jobbigt. svetten bara rann xD
Så nu bara sitter jag och latar mig med mina fina fina skrapsår och jack sen dagens orientering och ridtur :) var ju så smart att rida i kortärmad och då får man skrapsår :O hatar.
Men sommaren är äntligen här och snart äre examen :D SOMMAR LOOOV. 
 Oj va mycket de blev nu igen, man bara skriver och märker inte att de blir så mkt :O

Tjingeling för i kväll :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0