:) :D

va tiden går fort, de är redan Lördag :)
I morgon åker mamma och jag till Gävle för att kolla in nya lägenheten, hoppas den är bra.
Dagen har spenderats uppe i Kurrbo, troja blev stor bebis nu med grimma och allt. lite uppfostring behövs, sådan mor sådan dotter.. Först sladda anna och jag ridvolten iaf så vi skulle kunna rida där eftersom de är jätte halt på vägen så dom hade nog slagit av sig alla ben om dom gick där. men på volten gick de bra och rida.. lite bom och hörn övningar fick de bli i dag :) Sitter just nu hos pappa för åkte hit och fira han på farsdag fast lite i förväg eftersom jag inte är hemma i morgon.. i kväll blir de väl mys med familjen :)
Och har jag för den delen berättat att jag ytligare ska bli storasyster igen :D trodde aldrig det var sant när jag fick höra de så jag börja grina, men kul kul ska de bli, så nu kommer de väl att jag åker hem varje dag från Gävle :D så roligt. 

hejsvejs <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0