:)

Hejsvejs :)
 Gårdagen och dagen har varit bra. är äntligen klar med mosters stall rapporten nu oxå, återstår bara att läsa igenom vilket jag längtar till, den är ju faktiskt på 20 sidor typ så de tar väl en timme eller nått. ;P Haha...
 I morgon är de ridskoledag igen och + att jag har glömt min vinterjacka hemma så jag kommer väl få frysa :/ men men,,
För övrigt närmar de sig flytt och jul lov fortare än vad man tror :D Petra och jag gjorde en kalender i dag och ska börja pricka av för varje dag.. : ) 
Och att jag nu längtar hem :D längtar även väldigt mycket till maj då jag får mitt syskon :D 

Och att jag nu känner som förr, jag vet varken in eller ut och vet heller inte vad du tycker, de är svårt de här.. väldigt väldigt svårt också.. men jag ger aldrig upp verkar de som <3
 

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0