Torsdag :)

Så var det redan Torsdag och snart är det helg, riktigt skönt faktiskt :) fast min helg ska bestå av flytt och stallsjour.
Efter som min klass i morgon ska åka till Glben horse show så blev jag kvar i Gävle i natt och packar i hop lite inför flytten på söndag, så härligt det ska bli att flytta nu äntligen :D så lite ovant att vara kvar på en torsdag med de gick bra. Bussen går klockan 8 i morgon så de blir till att hoppa upp med tuppen, synd bara att jag inte har någon här som kan väcka mig, annat är de hemma där den skriker nästan varje morgon. ska bli skoj att åka till globen i morgon och kolla, jag har ju aldirg varit på horse show förut så de blir spännande. Hoppas jag bara hinner med 9 tåget hem i morgon kväll nnär vi kommer från stockholm, annars blir de lite kaos efter som jag på Lördag har tagit på mig en stalltjou åt en tjej. så måste komma hem är då i Ljusdal 10 över 11 snacka om att de blir sovning på tåget då. I måndags då det var så mycket snö här i gävle och nu bara smälter allt bort :/ var även nära på att ramla i dag när vi gick till bibblan men jag höll mig på bena iaf ;) Snacka om att det är knepigt när man lånar böcker här i gävle, vi fick fråga om hjälp xD lite annat emot för ljusdal.
Fick även min lön i dag så de känns det riktigt bra med lite pengar och i morgon kommer studiebidraget :) Jag vill handla, får se om de kanske blir valbo en sväng på söndag när jag flyttar skulle behöva in på ikea :)
Snart är de lov med, härligt att få vara hemma en hel vecka. Och jag saknar margit riktigt mycket, vi som alltid har hållit ihop och nu helt plötsligt träffas vi inte alls ofta.. får bli ändring på de är även lite sugen på att åka ner till henne och hälsa på någon helg  : ) Är lite sugen på att ha årskort i öje, någon mer som ska ha?  :)


  söttösen min <3     




Pussss hej <3

Kommentarer
Postat av: Glada Vadstenatjejen MARGIT!

Underbara MAJA! det är helt knäppt att vi inte ses. jag tänker på Akinvallen i sommras. i vinter ska vi göra ett sådant härligt äventyr igen. vi hörs mer nu är det lektionas igen........ KRAM underbara TJEJ

2008-12-03 @ 13:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0