Måndag.

Gud va tiden går fort och det är väl tur, det har redan gått en vecka sen jag skrev sist och jag kommer varken ihåg eller har tid att skriva längre.
Förra veckan var en helt vanlig vecka förutom att jag var sugen på att åka hem på Onsdagkvällen efter stalldagen så de gjorde jag, rätt skönt att åka tåg faktiskt men en bärbardator hade inte suttit fel så man kanske kan få lite läxor gjord på tåget.
Torsdag morgon satt jag mig på tåget igen och åkte till skolan lite ovant att man nu sätter sig på ett tåg i 2 timmar för att komma till skolan när man förut satte sig på bussen och var framme på 20 min ungefär. vilken skillnad. Skulle vara rätt intressant att skriva upp hur många gånger i veckan jag åker på ett år och sedan till timmar, de blir nog en hel del. va less jag sen ska vara efter 3 år på att åka tåg.
 Torsdageftermiddar var de utvecklingssamtal så då kom mamma ner och fick då även lite sällskap på väg hem.
Fredag hade jag sovmorgon och vid 1 åkte jag upp med Helena till henne och hade praktik, lär mig något nytt varje gång jag är där. Mamma och Göran hade åkt iväg till östersund så på kvällen kom mormor till oss. (Vi måste ju ha barnvakt HAHA xD ) nej då men roligt hade vi, Anna var med agnes oxå så vi passa på att lära mormor tecken så kort blev det typ hela kvällen och idol förstås : ) Johan borde ha åkt ut.

Lördag förmiddag åkte jag upp till Kurrbo med Anna och red lite, även lite premiär  för Nancy blev de efter att hon har stått med föl i sommar men nu är vi igång med henne oxå.
Lördag kvällen var vi bjuden på mat till pappa och även farfar,farmor och sandras mormor och moffar var där.
åkte hem och bara vila.

Söndag var en slappdag, åkte upp med agnes till Kurrbo runt 1  och red lite och fy fan va kalt de börjar på att bli nu, riktigt kalt och massa snö har de kommit. på kvällen blev det till att packa klart de sista, kolla även vad jag ska ha med mig till helgen för grejor, flyttar ju då :D hoppas det blir bra nu.
Sen på kvällen gick jag även ut och gick en sväng, så härligt att bara få komma ut själv och tänka på något annat ett tag, var ett tag sen sist, men de jag inte fattar är hur jag ska klara mig. Trodde inte det skulle bli så här jobbigt, kom tillbaka.
Vet att de är väldigt svårt att säga så efter sån kort tid men de är något speciellt som jag inte riktigt kan sätta ord på.

I morse var det till att hoppa upp och ta tåget igen till Gävle, känns riktigt tråkigt att kliva uppp klockan 5 när man vet att man inte börjar förens kvart i 10. men men sånt är livet om man ska vara hemma på söndag kväll.
SKa nog börja åka ner till gävle på söndag kvällar hädanefter bara att veckan känns så otroligt lång då och den här veckan kommer bli jobbig den med, ska vara kvar tills på fredag.
För på fredag åker hela klassen ner till globen och tittar på International Horse Show :D så roligt,s en när jag kommer därifrån halv 9 på kvällen så åker jag till Ljusdal för på Lördag har jag tagit en stalljour åt en som jag inte vet vem är för hon kunna inte så då blir de upp med tuppen, 8 ska man vara där.
Och söndag blire äntligen flytt, ni anar inte hur mycket jag längtar så kom gärna och hälsa på..  :)

Jag saknar en viss person sjukt mycket de var de här som vekligen inte fick hända och de jag var rädd för, men du ska veta att jag altid finns här för dig och att jag aldrig lämnar dig.

Sjukt mycket snö är det här i gävle oxå och lika så hemma i skansen när jag vaknade hemma i morse. mysigt med snö, men jag hade hoppats på att det var riktigt bart på gångvägarna här i gävle så jag kunna ta ner min cykel till helgen men får se hur de blir med det nu, bara att jag blir så envis nu när mamma säger att jag inte ska för det är för mycket snö. 
 
Massa plugg har jag oxå som ska vara klart så blir nog att jag måste sätta mig en sväng med engelskan nu som ska vara klar nästa vecka.

Jag vill, jag vill, jag vill, jag vill


                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0