(=

hejsvejs :)

var ett tag sen jag skrev nu, men förra veckan var bra och de som är ännubättre är att vi nu är klar med mosters stall ;)

I dag var jag en sväng upp till kurrbo med syster sandra,, gick faktiskt riktigt bra för hon :) nu i kväll blev de bara slapp i soffan som även gårdags kvällen blev, riktigt skönt faktiskt, men i morgon hoppas jag på kurrbo igen, vet inte hur de blir för det blir alltid nån som får hoppa över synd nog nu när korven har problem med ögongen :/  stackar..
Men i morgon blir de väl iaf att jag ska upp till Helena och ha praktik, vill inte men de måste göras.. får se hur de blir med tiden för hon har inte hört av sig än....

och ett stort PLUS är att jag nu flyttar snart.. om exakt 15 dagar :D

puss å hej <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0