födelsedags dags :)

Födelsedags dags i daag :) så grattis grattis syster som fyller fjortis ;) <3
Dagen har varit bra, vaknade runt 8 då vi skulle upp å sjunga för agnes, runt 10 kom söt kusinerna +frida och patrik, trevligt trevlig, men mycket fika har det blivit både i dag och i går inte bra men jag får gå ut och springa bort de typ i morgon :P Brumma upp till kurrbo en sväng med och red Millan, efterlängtat, men de är de ju varje gång nu när man åker upp eftersom de blir så långt mellan gångerna :/
Men den här kvällen ska jag iaf umgås med älsklings mathilda och det var ett bra jäkla tag sen nu.. <3<3 får se vad vi hittar på för bus i kväll. Morgon dagen ägnas nog till att rida och ev åka och bada med bror... hoppas han inte är lika bråkig som sist bara.. hihi..
 Även att jag nu bytt praktik plats till Helena, ska börja där på fredag så hoppas på att det blir lika bra som jag förväntar mig att de kommer att bli, + på att jag då kommer att kunna åka upp med mamma varje fredag och slippa massa bussar och skit. På måndag blir de klippning och slingning, behövligt måste jag få säga.
Inte långt kvar till lov äre nu heller och ännu kortare till dex :)

och en massa + att jag vill flytta nu....... Säg till om ni vet nån ledig lägenhet i Gävle (:

men nu är de också så här att jag vill väldigt mycket nu, nästan för mycket.  villvillvill (=
Hejsvejs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0