en rubrik utan namn.

Veckan har hitils varit bra :)
I går började vi med ett nytt projekt som heter mosters stall, det verkar kul och kommer säkert gå bra men de kommer nog bli stressigt att hinna med oxå.
Nu är de bestämt, jag ska byta praktik plats och börja vara hon Helena Aronsson :) Sigrid är verkligen bra och man lär sig mycket men de blir för långt att åka vilket jag inte kommer att orka med i längden, man kan ju göra ánnat kul för dom 2 timmar de blir på buss varje fredag :) men Helena är bra och de kommer säkert bli lika bra att vara där och jag kommer säkert lära mig massor hörs det som :D längtar men de blir först efter höstlovet jag byter.
I morgon blir de ridskole dag igen, markarbete denna gång, hoppas de går bra...
gårdagen var vi ute på lervik med för att kolla på clinicen med pether markne, han vill man ju träna för dagligen :) super bra var de iaf :D

och bara så att du vet måste jag få träffa dig nuuuuu, jag står inte ut längre.
jag behöver dig och du vet vilken du är <3<3
Plus att jag inte vet vart jag befinner mig längre, går de åt rätt håll eller är det inte rätt för mig, även fast de känns så? så mycket som snurrar i huvudet nu.. Plus att de är nog de här jag egentligen vill. de känns bra på nått sätt, men mycket kan ändras än synd nog.
+ att jag saknar hästarna där hemme massor :D <3

hejsvejs (=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0