....

vilket liv, allt i en ända röra. 
jag vet inte vad jag vill längre och jag vet inte vad den andra vill heller. Tänk om man viste hur allt skulle sluta, vad bra det egentligen skulle vara, slapp man går omkring och fundera på hur det skulle sluta.. fast gud va tråkigt det skulle bli ändå.. men det här funderandet jag har nu har jag haft länge och det tar aldrig slut, när en grej avslutas påbörjas en ny och ny tanka kommer. Kan du inte bara säga nått som får mina tankar att försvina en liten stund eller saga nått som gör mig glad och så alla tanka försvinner för evigt, säg nått bara, även om jag blir glad eller ledsen för stunden så försvinner det, jag lovar.. våga prata. 
men ändå gud va härligt det är at gå och fundera hela tiden på hur det ska sluta när man inte själv har en aning. 

Dagen har varit helt okej, varit slö hela dagen.. undra om de beror på att jag klav upp kvart över 4 i morse, de är ju faktiskt mitt i natten då. men jag hoppa upp och halv 6 kom pappa och hämta mig.. satt mig på tåget och somna till och från vilket var ganska skönt, för jag hade ju verkligen inte sovit klart mina timmar då. men men jag klarade mig igenom dagen och tur är väl att jag har mina braa kompisar som livar upp stämmningen :D 


Aldrig trodde jag att någon skulle förstå
Aldrig trodde jag att någon skulle lyssna
Aldrig trodde jag att någon skulle bry sig
Aldrig trodde jag att det fanns någon som du!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0