Grattis (=

Jag vill flytta nu,, jag står inte ut.....

men annars har dagen varit bra :) ridskoledag ju, först lite teori och ett litet prov vilket inte känndes bra.. sen blev de hoppning :D så roligt fast de kändes inte så jätte bra när jag red och jag var slarva med vägarna men bättre lycka nästa gång..
och ett plus på denna dag är även att mathilda fyller år, så grattis till henne <3
jag är så otroligt glad över att jag träffa denna människa och att vi håller ihop än mer eller mindre fast de är så långt ifrån varandra.. men jag gillar henne mycket mycket <3

En vecka har gått här i gävle igen och i morgon åker jag hem vilket ska bli skönt :)
ha de bra <3

Kommentarer
Postat av: Mathilda

tack så jätte mycket maja :) min sämsta föderlsedag men..

<3

2008-09-24 @ 22:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0