......

alltså vad är de som händer, jag känner inte igen mig själv längre nästan..
allt är upp och ner och jag känner att jag inte har tiden som jag vill ge till alla..
de känns som om vi glidit ifrån varandra mer och mer nu och  de är som du säger, de var de jag var rädd för..
de är hemskt och jag vet inte hur jag ska göra. men bara vi inte tappar kontakten och försöker träffas så mkt som möjligt fast det är svårt. lova mig det för du betyder massor  ♥ ♥



men gud va tiden går gort när man har roligt :)
ännu en vecka och en helg har rullat förbi.. förra veckan hade vi praktik, var hos sigrid då, bara bra var de där och jag lärde mig mkt, typ att rida en friser som faktiskt inte var de lättaste om man är van vid en "vanlig" häst :) men det var roligt... kännde mig som nybörjare på nytt, men nån gång ska vara den första..
veckan flöt på och sen blev de helg, helgen spenderades uppe hos farmor och farfar och i stallet, eller iaf den mesta delen :) åt hos farmor och farfar på fredag kväll och de var smaskigt, som vanligt. lördag åkte jag iväg och red mmed anna på förmiddagen så roligt och efterlängtat det har varit. och gud va ridvolten blir bra när den är färdig :D hoppas hoppas... lördagkväll hade vi kräftskiva hemma hos oss : )  sen blev de sängen ganska tidigt... söndag var jag vaken redan klockan 7 så steg upp då och titta på nån humor film med mamma, men de var nog bara jag som tyckte den var bra ;) Haha...  dålig humor var de verkligen, och tror faktiskt jag somna till i soffan en sväng med, vakna iaf av att va sugen på att rida men anna hann inte men jag hängde med linda och ella ut en sväng och härligt var de :) var ute i 3 timmar :D svampar hittade vi oxå..
söndag kväll var vi bjuden på mat hos farmor, hon fyller år på torsdag så vi gratta henne då ist :) Grattis grattis till hon :)
god mat blev de, sen åkte jag med mamma ner för att kolla på agnes när hon och hennes lag spala match mot gnarp och det blev en solklar seger redan från början, 8-0 GRATTIS :D och i och med det vann dom även serie spelet, grattis än en gång :D efter fotbollen åkte jag hem och packa till ännu en vecka i gävle, börjar bli ganska trött på att packa nu... men de måste göras jag vill ju heller inte vara kvar i gävle över helgen..  jag måste ju bara få träffa millan min bästa :D

och så var veckan igång och det var måndag,, började med att tåget pajade och vi blev ståenen i Arbrå 1 ½ timme :(  jippi...  trodde vi skulle få åka buss men så blev inte fallet, men dom som skulle till bollnäs fick hoppa av och gå över rälsen på egenrisk för att ta bussen till bollnäs, men tack peter,linnea och kristin som satt kvar och inte hade hunnit hopppa av än.. : )  men efter ytligare 15 min så kom ett tåg från ljusdal och vi blev typ bärgad av ett annat tåg till gävle, tror de blev så iaf, orkade inte höra på allt som sas var så trött då... men kvart över 10 var jag iaf på skolan, slutade vid 3 då och sen blev de handlig för mig, måste ju ha mat för att klara mig ;) haha..
sen på kvällen var de invigning på skolan och vårt nya namn är nu real gymnasiet :) SÖK DIT, de är de värt om du gillar hästar förstås, men fler inriktningar kommer säkert efterhand... (tror jag)  :D
på dagen blev de även en liten invigning för klassen bara och de bjöds på tårta och avklippning av bandet som de alltid göra på invigningar :) hihi...
och så var de tisdag.. skola och i dag fick vi även våra datorer : )  sen efter skolan gick jag och emma och fikade lite och kollade i lite affärer, roligt att göra något så kvällarna går lite fortare :) kom hem och de blev mat, nu i kväll blir de säkert bara tv... men i morgon är de stalldag på lervik och ridning, ska byta hästar då med så hoppas få nån bra :) markarbete blir de iaf på lektionen... skoj... 
 SAKNAD <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0