verkligheten är inte alltid som man trott.

om tiden fortsätter att gå så här fort så tar jag snart studenten, de känns otroligt men de är sant.

Helgen har varit lika bra som vanligt om inte snäppet bättre, var hemma på fredag från praktiken efter som jag kännde mig lite dålig och inte skulle orkat en hel dag i ett stall.
fredag kväll var jag bara hemma och vilade och umgicks med familjen, mysigt  :)
Lördag var en underbar dag fast ett minus på att rensa ogräs :) vaknade runt 7 för halv 9 bar det i väg till friggesund för att rensa ogräs med systers fotbolls lag och det var JOBBIGT och TRÅKIGT. när jag kom hem la jag mig och sov 2 timmar tror jag de blev sen kom de efterlängtade :D MATHILDA, hon är klart bäst och jag tycker verkligen mycket om den människan
<3<3<3 
åkte ner till henne runt halv 8 och då blev de godis och sen mötte vi emma och ida på prix då åkte vi hem till emma och såg film men de slutade inte så bra eller de började inget br kanske man ska säga, vi fick inte ut dvd filmen och heller inte igång någon film, bra jobbat av oss ;)
slutade med att vi cykla upp på elevhemmet och tänkte se film där och så blev de men de blev oxå en hel del annat och en massa bus kan jag tala om :D sykla väl hem till mormor runt 3 och som där.
så tack för en mycket trevlig kväll, Mathilda,Emma,Ida,Simon och Acke :)
söndag åkte jag hem  från mormor och gjorde mig klar, efter som jag inte han göra det hos mormor, göran hämtade mig kl 10 och då var man lagomt trött efter att ha varit vaken till halv 4,  cykla sen till pappa för att städa till fisken och kolla lite på datorn. cykla efter de hem till moster frida och hennes söta ungar :)
så längesen jag träffa dom så de var efterlängtat (=  trevlig trevlig var de där.
cykla hem och bytte om lite och hämta moppen for efter de iväg och hämta anna för då skulle vi åka upp och longera bonzai och gud va duktig han har blivit, han kunna till och med gå i höger varv, han är så duktig min lilla kille :D


åkte hem och stanna ett tag hos anna för jag fick reda på att de inte var nån hemma hos mig. :(  men vi städade iaf åt hennes kanin... eller mocka som hon säger xD
fint blev de.. sen brumma jag ändå hemmåt.... lugn kväll och tidigt i säng.
Måndag som de nu är i dag var det oxå en underbar dag :D åkte inte förens med 8 tåget i dag och jag somna till och med på tåget, men skönt. kom till skolan då hade vi redan börjat  :o  tog 20 över bussen ut till valls hage där vi skulle vara hela dagen och på börja vårt projekt och naturkunskap A :) trevlig att se på en massa olika träd och jag som troligtvis bara är van att se tall,gran och björk..  åkte från valls hage kl 1 ungefär, stannade kvar med Inga så att jag kom in till skolan sen när hon kom, men vi hade tur så vi fick åka bil med Lotta in till skolan. hämtade grejorna och gick hem..  Vi fick även en ny elev i klassen i dag :) städade lite när jag kom hem och gick och handlade. sen kom de som jag längtat efterhela dagen :) Margit är i gävle i dag med låtverkstan, och då kunnde man bara inte motstå att träffa henne, nu när vi var så nära varandra, har inte varir så nära på 5 veckor :( ovant är de faktiskt, vi som har varit med varandra sen dagis och nu helt plötsligt går vi skilda vägar. hon hade suttit på bussen in hit till gävle och funderat på hur mkt vi ha träffats konstant, det visade sig vara halva vår levda tid och då bort räknat med sommar lov och sånt. sen när vi har varit med varandra utöver skolan, på fritiden så visade det sig vara 2 år ungefär.. eller hur var de margit? är de jag som blandar i hop de?  de låter ju otroligt mkt :o :D men hon är verkligen de bästa människan på vår planet, jag behöver dig verkligen <3<3 och inte nog med det så bor hon nu på samma vandrarhem som vi gjorde när vi var till sandviken med förra klassen på gymnasieresa, och inte nog med det så bor hon i samma rum och sover i samma säng,, märkligt men häftigt :) så nu när hon varit till mig är de väl inte mer än rättvist att jag ska åka ner till hon, det måsta bara bli av, de skulle vara så roligt, får se hur de blir :D och nu när vi kom in på förra klassen så måste jag säga att jag saknar den verkligen, min nya klass är verkligen inte som den, det var något speciellt med den helt enkelt.
nej nu ska jag börja avrunda det här och så skriver jag mer en annan dag :) ha det bra <3

Kommentarer
Postat av: Alex

Skandal Maja kan inte stava till CYKLA!! :) <3 Det stavas med C och inte S! Hehehe,,, hihi står där uppe i texten men sedan stavar du det rätt massa gånger...

2008-09-23 @ 18:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0