ännu en vecka :)

Så var helgen över med stormsteg......
Jag fattar inte vart all tid tar vägen, fredag kom hem med 6 tåget så då var de käk med familjen och sen bara vila.
lördag var jag först upp och red, blev själv för anna var i gävle och handlade, och man kan väl säga att Millan behöver en hel del träning av att gå från flocken och av att kunnas rida ut på själv utan att hon försöker vända och testa en, men det gick och vi kom framåt.. men de fick bli en skritt tur :) senare följde jag med maria på bio, kung fu panda vetni :D
sen blev de käk på salladsbaren, sen skjusa morfar hem mig och jag åkte upp med anna till kuttre för att longera Bonzai, han har blivit en stor kille nu och de är inte de lättaste att få han lugn när han väl har satt igång. kickningar,bockningar och lite galoppfattningar här och där. men i ena varvet går han faktiskt riktigt bra i så nu är det väl bara att nöta det andra lika bra :)
kvällen rullade på med tv och godis...
Söndag morgon väcker mamma mig och frågar om jag ska med ut och plocka bär, först sa jag nej men ångrade mig och gick upp ändå.. inte så mkt bär blev de men en hel del goda bullar till magen blev det :P
hemfärd och sen upp till stallet igen :D livet de vetni :D
måndag morgon försov jag mig naturligt vis, känns lite säkrare hemma än vad det gör här, hemma väcker nån en iaf :)
men jag han bli klar på 20 min vilket är lätt ett rekord... fattar inte hur jag han, men halv 7 var jag klar när pappa kom, 7 satt jag på tåget och var på väg mot mitt hem igen :P
skola på dagen och på kvällen kom den bästa för att sova med mig i natt och självklart ha myyys på kvälle, först blev de till att laga lite mat sen gick vi ut en sväng då vi kom på att vi villa ha en glass på donken, sprang hem och hämta pengar och sen satt vi oss med fontänen vid toget och åt :)
sen blev de god natt..
vakna utav att klockan ringde hal 7 och då var det dags att kliva upp :)
gick med mathilda till stationen så hon var där 8, därefter gick jag till min skola, som ligger 20 meter från station, stacka om lämpligt :D
efter skolan, gick jag hem och titta på lite tv, sen lite senare blev de mat och lite städning.. och du sitter jag här medans det är reklam.. the perfect man på 3:an ju :)
I morgon blir det en stalldag åker bussen ut till lervik halv 9 så där blir de lite ridning och en del teori skulle jag kunna tro : ) vad är bättre än stall livet, nej, inget faktisk ;D
Ha de så bra, skriver nog mer i morgon :)
Pusshej <3 

Kommentarer
Postat av: Alex

hehe full rulle ser jag!!

2008-09-03 @ 16:46:01
Postat av: Nancy

Hej!

Vill du ha en ny bloggdesign?

Var med och kommentera inlägget "Ny Bloggdesign?" ;D

2008-09-03 @ 16:50:56
URL: http://giveitall.blogg.se/
Postat av: din älskling!

snacka om att du bara skriver rakt av vettu ;) läs igenom själv för kul :P heeeelgen hjätat!:D <3

2008-09-03 @ 22:28:49
Postat av: Linn

Maja min Maja! :) <3

2008-09-04 @ 18:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0