10 augusti

det är i dag jag verkligen har börjat fatta att skolan börjar snart, vill egentligen inte tänka på det men så är det.
saknar faktiskt gävle lite om jag ska vara ärlig (:
kom även på att jag ska till hölick på kalas/fest 29 augusti. riktigt kul, alla släktingar är där och så´säkert hälften man inte vet vilka är ;) men de blir kul.

har varit till stallet med anna i dag iaf, sen åkte vi till sjövika och tog med oss en pizza och satt och smaska på, tanken vara även att ta ett dopp, men de började ju regna så vi kastade ihop sakerna och for hem ist. fixa lite saker hemma och testade att springa lite men inte gick de. allt ska fan krånga för mig, är de inte de ena så är de det andra.. och denna gång är det benhinnorna som spökar, eller vad det heter. jävligt ont har jag iaf.

sitter iaf hos farmor och farfar nu och ska snart iväg och se beck :)
smsa, 073 0653341

ha de bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0