12 augusti

GRATTIS STINA :D <3 



var ett tag sen jag skrev nu.
dagarna bara flyter på och snart börjar skolan igen,
men ska jag vara ärlig tror jag faktiskt detta år kommer att bli bra (: 
har varit upp till stallet dessa dagar iaf med anna, som alla andra dagar.
Var även ut och åkte lite moppe med anna i går och bara brumma runt.
hon har ju oxå fått en nu (:
anna kom även hem till mig i går efter vi vart i stallet, kom hem runt halv tio.
så vi baka kladdkaka och till de åt vi glass och banan, finns de nå godare (:
underbart, annas och min specialare det nu.

i dag ska jag bara ta de lugnt, fundera på att gå ut och gå, men jag har insett att jag
faktiskt måste vila mina benhinnor nu. men troligtvis blir de ändå ridning senare,
men de kan välinte skada? har ju inte fått ont av de förut dom här dagarna.

På fredag åker jag ner till emma iaf, härligt att få träffa den tjejen med innan skolan börjar
och snacka av sig lite (: blir kvar där tills på söndag.
sen är de faktiskt bara tre dagar kvar på lovet.

Lyckan kommer och lyckan går, men i dag var det inget tvivel på att den kom till mig.
fick ett bra hem i brevlådan om att jag har fått tillbaka mina skattepengar :D
dom som jag betalat in nu när jag jobbat på ede gården.
passar perfekt nu när man inte får så mycket pengar förens i slutet av september.

ha de bäst i dag <3

Kommentarer
Postat av: stina

nemen tack så mycket :)

snygg bild också (; <3

2009-08-15 @ 13:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0