13 augusti

Blev väckt av anna i morse av att vi skulle ner till sjöbo.
hon har sovit hos agnes, men jag orkade inte hoppa upp
så hon fick åka själv till kurrbo och packa med hästen, de var ju ändå hon som
skulle rida. Tog moppen ner lite senare och var in en sväng på banken
som förde över mina skattepengar till mitt konto, härligt med överaskningar :)

dom timmar som är kvar på dagen vet jag inte vad jag ska göra
kanske blir ett varv runt sillerbo?
sen ska jag packa oxå, åker ner till emma i morgon redan vid 7 tåget från ljusda.
så uppdaterar när jag kommit hem igen (:
så, nu har jag även städat rummet och det var verkligen behövligt.

här kommer iaf några bilder sen anna och moa red :)



ha de bäst <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0