16 augusti

Kommit hem från emma i dag (:
skönt att ha kommit hemifrån ett tag, toppen har vi iaf haft det.
badat,ridit,film och jagat höns, lite om de vi har gjort iaf :)

var upp till kurrbo när jag kom hem en sväng.
tanken var att rida millan på vilten men den planen sprack,
ibland går de bra och ibland mindre bra, och i dag gick de mindre bra.
men efter några bocksprång och nån stegring och lite hjälp från linda gick de tillslut.
trils trilsk, jag förstår inte vad som hänt med henne, men vi red ut iaf efter mycket om och men.
hon var ju precis lika när anna red henne i sjöbi för nån dag sen ju.

har åkt till pappa nu, ska grilla. sen blir de städning för mig på ede gården som gäller.
förste efter sommaren. sen ska jag träffa anna en snabbis och visa henne lite saker (hemlis)
annars vet jag inte vad som händer :)

I morgon kommer det bilder, om lite allt möjligt (:
ha de bäst<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0