18 augusti

upp och hoppa tidigt i dag.
mamma kommer och hämtar mig nu snart, ska till veckebo och hälsa
på dom där lite :)

I går var det även första gången jag körde med mamma,
lite nervös var hon väl men det gick bra :)
funderar på att åka till mamma nu en sväng och typ packa lite.
åker ju till gävle på torsdag och då ska även alla grejor med, ska försöka hinna till
lägenheten en sväng innan vi börjar.
va in på köpingen en sväng i dag med och handlade lite små grejor.
men tanken slog mig precis att jag glömde att köpa en kalender, ett måste
om jag ska komma ihåg allt som händer nu när skolan börjar och allt.
får försöka fixa de i morgon ist då.  

ha de bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0