19 augusti

sista dagen på sommar lovet och jag har precis varit ut och sprungit,
ätit frukost och duschat, så nu måste jag ta tag i rummet, städa och plocka ihop lite.
vid 5 hämtar mamma mig för då ska vi ner och gratta morfar, GRATTIS : )

sen vid 7 klipper jag mig. skulle även villa hinna med att träffa mathilda, får se hur det blir med det,
upp tidigt i morgon ju :/ men nu ska jag fortsätta med att städa.

de tar emot att säga men i morgon börjar jag faktiskt skolan igen, börjar halv 2 så blir en skön dag ändå.
men sen börjar allvaret igen med att kliva upp tidigt och så.
ska hinna packa allt med och mina grejor är inte ens här, väskan och allt är hos mamma, hoppas pappa kommer hem snart så jag får den :)

ha de bäst<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0