20 augusti

Skol start....

Sitter här och samtidigt gör mig klar, ska knalla i väg till bussen kvart över 9.
sen är de bara att sätta sig på tåget i ungefär 2 timmar ner mot gäve.
ska hinna till lägenheten innan vi börjar med, de borde hinnas med, vi börjar ju inte förens halv 2 och jag kommer
ner 12, så de ska funka :)

nej ni, nu ska jag äta upp min frukost och sedan göra mig klar så jag inte missar bussen för de hade inte varit roligt.

hemma från skolan, första dagen avklarad, lugn och skön dag måste jag säga, endast 30 minuter i skolan
sen gick jag och bella in till stan en sväng och köpte oss en varsin glass och prata av oss lite, häligt att träffa henne och prata lite efter ett långt sommarlov.
så en lång dag har det varit för maja nu, kom hem och började städa direkt tills jag kom på att jag måsta ha lite middag i mig, man glömmer liksom bort det när ingen ropar att maten är klar.
gick och handlade lite och gjorde sedan mat, spagetti och köttfärssås, gott (:
sen blev de rummet igen, har städat överallt nu i själva rummet och möblerat om, blev faktiskt bra, tog dock aldrig nå kort hur de såg ut innan men ett på hur de ser ut efter ska ni få se snart :)
nu måste jag fortsätta att göra de sista klart sen blir det nog till att gå ut en sväng att gå, i denna värme går det bara inte att vara i.. men häligt med värme och sol en dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0