22 augusti

skolan har börjat och en massa nya ettor har kommit. men de blir nog roligt med lite fler på skolan ändå (:
fredagen gick vi endast till lunch så då kunna jag ta 12 tåget hem, skönt att komma hem i tid.
ingen städning blev de då heller, skönt åkte upp till stallet runt 5 för att mocka och släppa in hästarna efter de. 
sen var det raka vägen hem, gjorde mig lite klar och sen satt jag mig på moppen ner till mathilda, så otroligt skönt att kunna prata av sig med någon och just med den man kan berätta allt för, tack för att du finns <3
sen åkte jag hem runt 12 i inte så roligt väder, de bara droppa om mig när jag kom hem, hela jag var blöt, exakt överallt, inte så trevligt, men då åkte mjukisarna på, somna inte förens halv 5, vad fan gjorde jag egentligen, ja de kan man undra den som de visste. inget jag kommer ta upp i den här bloggen iaf (: hahaha.

underbart att sova ut i dag med, vakna vid 13 sen blev de fotboll nere på älvvallen (: 
undra vad som händer i kväll då, har någon något förslag kanske? 

bilder kommer då jag hittar min kamera sladd, borta? :o

<3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0