23 augusti

helgen har varit som alla andra.
Ner ner på köpingen en sväng med agnes går, träffa kajs och hans kompisar,
inget speciellt vi gjorde där nere, knallade runt bara (:
åkte hem runt 11 och när vi kom hem var vi lagomt torra, usch för regn säger jag bara.

gick upp runt 11 i dag och hade som vanligt träkigt när man vaknar den där tiden.
skjutsade ner agnes till kajs och sen for jag till moster och hennes barn en svän´g.
packningen är nu också klar, åker till gävle redan i kväll så att jag slipper släpa med mig
så mycket onödigt till sågarbo som vi åker till i mogron hela skolan :)
så pappa kommer väl och hämtar mig snart för att åka ner till tåget (:
kommer ner till gävle vid 8 så det blir inte en sån lång kväll ändå.





ha de bäst<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0