28 augusti

dagen har varit great!
sluta vid 11 och dåå gick vi vi några stycket och åt på hb :)
sen blev de lite dö tid för bella och mig, men vi löser de alltid.
först blev de en promenad runt stan och dess alla gator,
då fick vi syn på erika och siri, så satt och prata med dom ett tag (:
sen gick vi vidare till java för en cola och chokladboll, mums.
efter ett tag kom även patrik och alex dit, vad man nu ska
säga om den träffen här i bloggen, de blir bara mina vänner som får veta de. sorry :)

åkte tåget hem vid 2 i dag, träffa på bea på tåget med :)
hon har ju flyttat dit med och går frisör på polhem skolan.
trevligt trevligt, men lite bekanta ansikten. så nu bestämde vi
oss för att hitta på något, när vi ändå bor så nära varandra.

kom och och städa på direkten typ, åkte sen ner till mormor och morfar en sväng :)
sen så kom den underbara tösen hem så då åkte jag till henne, tog en promenad och bara prata
lite grann :) jag är så glad att jag har dig, kan verkligen prata med dig om allt mellan himmel och jord
något jag inte kan göra med någon annan. utan dig så lever inte jag. 
du betyder massor  och jag behöver dig <3 
ha de så jäklans bra i turkland nu så syns vi när du kommer hem.
och gärna så vill jag se att du kommer hem ensam och inte med någon turk efter dig ;)
puss på dig och så får även detta inlägg sluta.


i morgon blir de hölick, med kalas för nån släkting och lyskväll :) trevlans

sov gott <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är bra söt du! :D kommer till gävle den där måndagen jag :) <3

2009-08-28 @ 23:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0