6 augusti

jag bara älskar vädret :) kanske kommer sommaren på riktigt nu. 
gick upp och tänkte springa ett varv runt sillerbo men det var ju stek hett, så la mig i soffan och somna ist, härligt. sen blev de lite solning ute tills mamma ropar att jag måsta städa badrummet, de tråkigaste som finns vill jag lova.. 
men klar nu :) 

ska upp och städa lite på rummet nu sen får jag se om jag åker upp och bastar med margit lite senare i kväll. 
nu är jag tillbaka här, rummet är städat så nu är de fint igen.
blir inge rasbacken i morgon :/ alldeles smockat med husvagnas så vi kommer inte få plats. men blir nog att vi åker till ett annat ställe, "fönebo" heter de :) trevligt ändå.

ha de bäst<3   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0