7 augusti

I dag bär det av till en camping vi aldrig varit på, så skönt att bara åka iväg med familjen några dagar även om jag kanske vill vara hemma med :) men det kommer bli toppen.

gick upp halv 8 och gick ut och sprang ett varv runt sillerbo (dock inte riktigt hela sprang jag) jag får ta det dag för dag och öka på varje dag :) så skönt när man kommer tillbaka hem igen, bruno blev iaf svettig, bra för han att komma ut och röra på sig även för mig.

ska packa klart nu och fixa de sista sen åker vi när göran kommit hem.

ha de bäst nu i helgen, kommer inte kunna skriva något alls, men sånt är livet. nu piper tvättmaskinen med, så måste hänga den nu. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0